Νέος οδηγός του ΙΕΠ για την τεκμηρίωση αποτίμησης αξόνων αξιολόγησης

Νέος οδηγός του ΙΕΠ σχετικά με την τεκμηρίωση (τη συνοπτική καταγραφή των πεπραγμένων του σχολείου και των εκπαιδευτικών του συνολικά). Σύμφωνα με τον οδηγό, το ερώτημα που καλείται να απαντήσει το κάθε σχολείο για κάθε άξονα είναι: Πώς κρίνουμε την ποιότητα της λειτουργίας του σχολείου μας στον συγκεκριμένο άξονα;

• Είναι εξαιρετική (χωρίς προβλήματα); Ποια στοιχεία θεωρούμε ότι κάνουν το σχολείο μας εξαιρετικό ως προς αυτόν τον άξονα;

• Είναι καλή (με περισσότερα θετικά παρά αρνητικά στοιχεία); Ποια είναι τα θετικά που υπερτερούν των αρνητικών;

• Είναι επαρκής (με κάποια προβλήματα); Ποια είναι τα στοιχεία που δείχνουν ότι το έργο του σχολείου ως προς τον συγκεκριμένο άξονα είναι επαρκές αλλά όχι εξαιρετικό;

• Είναι μη επαρκής (με αρκετά σοβαρά προβλήματα); Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν μη επαρκή/προβληματική τη λειτουργία του σχολείου;

ιεπ οδηγός τεκμηρίωση αξόνων

Δείτε εδώ τον οδηγό

Για τον προηγούμενο οδηγό του ΙΕΠ δείτε το σχετικό άρθρο.

Για να δείτε όλα τα άρθρα που σχετίζονται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, επισκεφτείτε τη σχετική κατηγορία άρθρων